Pages

Friday, 27 January 2012

Annual Dinner MEM ( 9/12/11)..always in my mind ~

Assalamualaikum :face15:

hai korang :119: arrgghh rindu giler kat korang . .
da lame tak hupdet blog nih !
ape ? hilang ?
kite tak hilang mane2 pon . . ade je . .
cume lately agak busy seket . .

Eh nape Ayin busy erk ?
Erk ? ? ade ke orang yang bertanye macam tu ?
yela sape la ayin ni kan . . .

Actually busy seket la .. yela kerje la .. anak la..
sampai terabai da blog ngan fb ayin ni ..
lagi satu sebab sebelum2 ni ayin busy dengan persiapan
untuk annual dinner tempat
ayin bekerje . .:face42:

jom korang layan ni ye . .
















ni jela yang dapat ayin letak dalam nih ...
dan kerana inilah jugak ayin busy sampai tak sempat
nak hupdet blog kesayangan nih !

BYE ! !

:w::w::w::w::w::w::w::w::w:
p/s : ni ayin amik dekat blog ayin yang lame . .
rindu sangat dekat blog ayin tu . .:face47:
:w::w::w::w::w::w::w::w::w:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011-2012. ALL RIGHT RESERVE BY AYINZIHAN